luni, 17 noiembrie 2008

La Criza care a Rasarit

Postasul, Vanzatoarea de la magazinul de Legume-Fructe, Cizmaru, Angajatul de la ghiseul Bancii, colegul de la birou, au un Subiect serios de discutat. Nu e vremea, nu e meciu' cu Steaua cu bataia din predeschidere, nu e Crima de la ora 5, nici macar Politica nu mai e de actualitate daca tot e Campanie , nuuuu... Subiectul e CRIZA. (Cine mamaie , Criza? Vine ?Criza? Aoileu Mamaie ziceau Batranii ca vine sfarsitu lumii, vezi??).

Dimineata colegul meu Ducu: Cum mai stam cu Criza?Ce face Daugionsu? Da Bursa, cum e ? Se inchide azi?Creste Euro? Raspund: Daugionsu'? Bineeeeee, bine face, dimineata era pe verde, acuma e cam pe zero , indecis, poate sa treaca iar pe rosu nimeni nu stie asta, .... euro? acum cam scade da s-ar putea sa creasca pana dupa amiaza. Nu se stie... Ok! Criza Placuta! asemenea Ducule!

Vanzatoarea de la fructe (ma simt obligat sa fac Convesatie, iau Fructe de acolo in fiecare zi...si intreb cum mai e cu Criza). Parca se simte ceva , nu mai are lumea bani, e greu..... Hm tot timpu e Criza la noi , suntem, obisnuiti cand merge cand nu , e si Toamna, mai aduce lumea de la tara si cumpara mai putin.Da..., sa stiti ca nu are Lumea bani!

Soferul sefului vine azi cu o veste buna: "Nu e Domne" nu e Criza, mi-au zis mie niste Prieteni din Italia, tocmai ce au venit sa mai caute niste baieti pentru cateva lucrari, au de treaba! Astia ne mint cu Televizoru' Nu stiu de ce fac asta e sigur ceva necurat la mijloc.

Si uite asa Criza in stanga, Criza in dreapa, Criza ieri criza maine, m-am gandit si eu sa ies din Criza.

Am auzit ca se castiga bine pa "GloboSfera" si iacata-ma-s si eu aici. Sa previn Criza. Pai nu ? Ca e Criza nene, e Criza.

Niciun comentariu: